Vi får se.

Jag har ringt runt och mailat massa olika ställen om extra jobb till hösten men nu ringde dem från Höganäsvandrarhem och behövde lite hjölp ett par veckor . jo visst sa jag och nu ska jag dit kl 15.  jag ska först se vad det är jag ska få göra i såfall innan jag bestämmer mig. men är de bättre och mer timmar än jordgubbarna kan någon få mina pass där. Men det beror ju helt enkelt på!  yesyes wil see.  kan ju alltid vara bra att få skriva en sak mer i cv:t.

well well. planer för dagen är att hoppa in i duschen och hoppas de inte börjar regna.  sen ska jag då cykla dit sen beroende på hur långtid det tar så ska jag handla och och sedan hm och laga mat till älsklingen. :)

Annars så ska jag försöka spara pengarna till körkortet och skaffa mig en reservplan. FÖr nästa körtid är i agusti. yes xD noot. så jag ska se om jag inte kan köra någonannanstanns så det förbaskade kortet snart blir mitt. dessutom har dem inga tider till teorin gör än september så jag ska plugga och plugga sen kan man ju alltid kolla om någon avbokar sig. :)

annars har jag inget roligt att berätta mer än "bara" snart en månad till skolan börjar. och nästa vecka ska jag lämm at besked tilll rönnowska. .............

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0