Dags att växa upp kanske?

varför kan man bara inte växa upp? jag blir så jävla trött rent ut sagt på en människa. (nämner inga namn) Vi gick i samma klass i nian och du vi bråkade för att ja du det vet jag inte ens. nu 2år senare måste du fortfarande betee dig som du var två åt halvt?  hur moget är det att ljuga ihop massa sa för att chefen på jobbet ska "sparka" mig. pga av alla falska saker du kommer med. men vet du va lilla gumman! mig blir du inte av med. jag har lagt mig allt för många gånger för dig. men nu jävlar är de min tur. jag tänker inte sluta sälja jordgubbar bara för du vill det. jag kommer fortsätta för jag vet att jag gör jobbet så jäkla mkt bätte än dig. och sparkar han mig för han tror på dina små påhitt är det ju hans förlust.
idag har du passet efter mig och beteer du dig inte som folk ska jag minsann fråga vafan du håller på mig. var enda litet fel du gör ringer jag chefen och berättar. utan att ljuga som dig.


Förlåt men jag vara bara tvungen att skriva av mig. vara bara så jäkla ledsen igår när chefen ringde och skällde som fan på mig pga av denna tjejens lögner.

Kommentarer
Postat av: Nicole

ehh varför lägger du dej i änns ?

du vet inte ett piss vad peter har gjort och varför jag inte lämna thilian till peter !

men som sagt har jag sagt att jag ska supa eller ? jag ammar inte så varför skulle jag inte kunna dricka alkohol ?

jasså men du, du ska inte yttra dej om något du inte vet, och jag lämnar honom inte ofta till min mamma, jag gör det när jag verkligen behöver ! så du ska bara ta och knipa din käft !

2008-06-13 @ 14:03:35
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag tror att jag vet vem du menar, och jag håller med dig: väldigt omoget av henne att bete sig så! Men skit i henne och visa att du är mognare! Sjunk inte ner till hennes nivå!

2008-06-13 @ 14:46:31
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: jecica

Jag personligen vill ta ett snacka med hon. Det är ju hon som sitter och är sur mot kunderna, dels mot dig, när du var snäll och frågade henne saker. hon är fantome sjuk den människan!

2008-06-13 @ 16:11:48
URL: http://jecica.blogg.se/
Postat av: Anonym

:O Vad har hon gjort? :/

2008-06-13 @ 19:46:02
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/
Postat av: Nicole

om du inte viste så är jag aldrig ute och supit och ahr inte gjort sedan jag blev gravid så kom inte och säg att jag gör det, och för det första är det våran damm och man hör honom ifall han skriker, och min mormor vill hjälpa till! så du ska inte yttra dej ett piss, så snälal sluta lägg dig i mitt liv, jag tar hand om min son 24/7 !

2008-06-13 @ 20:58:17
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0