Kalmar i mitt hjärta <3

Vet ni? det hänt ngt hemkt. Höganäs har blivit invaderad. AV FJORTISAR xD hahaha. seriöst. innan vara fjortisarna 14. nu stiger dem i åldern. nu är dem fan 16 och uppåt. jag och jecica var på statoil innan och typ 10st nersminkade tjejer som gapade och skrek var inne på statoil, sen pratade jag och jecica utanför tills ala gått ut för vi orkade inte trängas . och så glor jag tydligen fast jag bara pratar med jecica. seriöst jag tycker synd om dessa. hänger utanför statoil och raggar på 30åriga män. grejen är att jag tycker detta är otroligt fjantigt dessa tjejerna har nyss gått ur nian på bruks så dem vet vem jag ör och de vet vem jag är.
 nej usch det saknas bara en folköl som dem tror att de bler fulla av xD haha.

nej,. usch efer två dubbelpass idag så ska jag sova för att ha ett pass i morron bitti. jippie noooot men det är pengar. :)
efter jordgubbssäsongen är över ska jag åka till kalmar. ska bara köpa biljetten dit me inte hem, because I love Kalmar. <3
staden allt är så underbart där. älskar det ! åh kärlek till kalmar :) om jag ska dit så ska jag låna Dannys mobilabredband så kan jag updatera bloggen . för jag har ju bradband i min lägenteh men ska flytta de till danny så har vi både mobilt och vanligt. så det är bra. :)

nu släkte baby tv och ska sova så jag ska följa med till sängen och pussa lite på honom innan jag måste sova sjukvart i timmen, :D

Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: emeli

"vad vill d för mobil? jag vill nog ha en walkman"

gud alltså finns det en funktion att svara på kommentarer på den här bloggen eller måste man helt enkelt ta sig till personens sida och kommentera tillbaka på ett inlägg? hur osmidigt som helst!



hursomhelst, jag vill ha en walkman, sonyericson 2500i sjukt snygg! ska köpa en sådan efter sommaren och allt jobb :)

Postat av: emeli

s500i heter mobilen* den är grön

Postat av: Evelina

Klart att man kan bli folköl, bara dricka snabbt som fan osv. Men ja, det är mycket fjortisar i Höganäs, men de växer väl upp? :)

2008-06-17 @ 10:02:20
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0