Var e nycklarna?

ett snabbt inlägg innan D kommer hem.

måste klaga lite, var med mamma i stanoch övningskörde. hon bara skriker. blir så fruktansvärt irriterad hon får ju hålla sig lugn annars blir jag stressad. suck. men det gick bra iallafall. skulle körqa upp i ett parkeringshus, haha, mamma sa jag skulle gasa så det gick lite!? snabbt xD men va fan.
köpte iallafall 2 par skor, ett bar skejtskor i rosa :D och ett par ljus rosa vanligt fina skor. =)  sen en sladd till baby.  Tog bussenn hem och krtgrejen fungerade inte på bussen så jag fick åka gratis :D haha. väl hemma skulle jag la upp dörren men insåg att nycklarna var borta . fick panik och ringde danny som var i äholm så fick vänta en halv timme sen kom han och släppte in mig. vissade sig att ´mamma hade nycklarna i bilen. FAN! tur at hon ska till höganäs i morron i såfall :;D hehe

annars så har jag flyttat över bredbandet till D så de fungerer i morron =) då har vi både vanligt och mobilt. det är nice. :)

nu ska jag strax hoppa duschen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klaga inte på att andra har dyslexi-problem bara för att de skriver slarvigt, isåfall har du grov dyslexi, HAHA!

2008-06-25 @ 20:43:19
Postat av: Sandra

Som svar på din fråga så ja, det finns det men vi är inte tillsammans eller något sådant, och han har träffat Neoh typ fyra gånger men inte gjort de nu på två veckor.

2008-06-26 @ 12:34:18
URL: http://msmomma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, det finns ju en hel del sådana :/ Tråkigt sånt..

Jag har just gått ut första året på gymnasiet,, skulle gått ut andra men jag hoppade av en annan linje och började på en ny så jag fick gå ettan igen ;)

Så nu ska jag vara mammaledig i ett år, sedan hösten -09 ska jag börja skolan igen :) Och då börjar jag andra året med de som är två år yngre än mig.

2008-06-26 @ 12:47:14
URL: http://msmomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0