Kärlek

äkta kärlek rostar aldrig. hur är kärlek för er? 
Jag och danny måste ha äkta kärlek för att trots allt är vi fortfarande ett par. <3 jag är kärare än aldrig förr och jag älskar denna kille någo fruktansvärt mycket!  Det känns som jag skulle kunna göra allt för honom. precis allt. och nu en vecka utan mitt liv. En veckan utan han som gjort att jag är den jag är idag.

jag ska berätta.....

jag och danny  träffades första gången 2004 då var jag 14 år. ett år senare blev vi tillsammans och i april 2006 förlovade vi oss. ( vet att det var tidigt men inget jag ångrar)  och nu  snart har vi varit tillsammans i  2½ år och jag är säker på att jag vll leva resten av mitt liv med honom, men som sagt, innan jag träffade danny mådde jag väldigt väldit dåligt.  gjorde saker jag idag ångrar.    hade problem med maten och så, men danny tyckte om mig för den jag var. Han kramade mig och fanns för mig och förstog mig som ingen annan någonsin gjort. för första gången i mit liv kände jag mig speciell och älskad.  Som en del av er vet är min pappa alkoholist och var även det då. vid den tiden var de väldigt mycket problem med min lillebror då han tog all mammas kraft så hon "orkade" inte med att vara med mig och älska mig. jag känd emig utanför. Visst jag hade en del kompisar, men ingen av dom förstod riktigt. utan det var alltid mer synd om dom. dom kunde inte krama mig och säöga det blir bra. det jag behövde just då.  och danny kom när allt var som värst. han räddade livet på mig.  och visst jag mådde fortfarande gankska dåligt ett bra tag in i våta förhållande. Att jag var ledsen och gjorde illa mig tog på dannys krafter,. och eftersom han var det enda jag hade ville jag ine förlora honom så jag sökte hjälp. blev rekomenderad medicin mot deppeission. åt medicin ett halv år. och nu har jag varit utan medicinen  sen oktober är de nog. och jag mår bra! jag vill leva. jag vill ha en framtid. en framtid med danny!  
Det enda problemet jag har i mitt liv är att ja gått upp något fruktansvärt mkt pga a medicin och piller. men utan stöd så kommer jag aldrig kunna gå ner dessa kilo igen.
efter Grand canaria ska jag börja om. Inget godis, mer sallad och mer röra på mig. ska nog till och med inför skaffa en billig steg räknare och gå mina steg om dagen. kommer bli kämpigt. kommer bli mkt tårar. men min högsta önskan är att bli vacker. en gång för alla!  jag SKA lyckas. jag vill lyckas. jag vill gå ner till 55kg det vägde jag innan jag började med mediciner, och då var jg fin!   och jag tänker INTE gå på balen om jag inte lycka. vilket jag vill!


nu ska jag packa klart. ser fram emot alla trevliga kommentarer <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu blir man ju avundsjuk :P

2008-03-18 @ 14:42:39
URL: http://minhopplapolle.blogg.se
Postat av: sandra

^^,

2008-03-18 @ 18:03:24
URL: http://sandraliksom.blogg.se
Postat av: Linda

Hoppas du får dte himla bra där nere. Jag är väldigt avundsjuk, hehe. Ha det fint!

2008-03-18 @ 18:22:18
Postat av: Anonym

Du kommer säkert att lyckas med allt jättebra :)ha så kul i värmen!

2008-03-19 @ 13:23:38
Postat av: Cecilia från obsessed, bli besatt av joxxxxi

Jag med, måste också gå ner i vikt! Mår verkligen inte bra över min vikt.

2008-04-02 @ 22:23:05
URL: http://joxxxxi.blogg.se
Postat av: Johanna HR2

Du är redan vacker vännen!

2008-04-04 @ 16:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0