tisdag

dom jävlarna har snott min sovmorron :'( började egentligen 11.15 för idrottsläraren är sjuk. men så ska vi göra skyddsinspektion i köket med faket, yes !! NOOOOOOOOT!!!!

annars så har jag bara samhäll och svenska. kanske kanske psykologi beror på om hon är sjuk. ska kolla devtalk sen. usch är egentligen hungrig men jag tänkte lura till mig en baguett :P haha.

i morron ska jag köra på körskolan. just nu känns de som jag aldrig kommer få ett körkort, känns långt ifrån iaf. ska iallafall  köra minst en gång i veckan beroende på tid och pengar. kostar ju dock 590kr / lektion. så ja. 

ska väl snart fixa teorin med.  tänkte börja på allvar efter grand canaria. är ju som sagt mkt att gå igenom fört innan uppskrivningen, har dock gjort allt redan men sen hur mkt som sitter är ju typ inget. så om jag inte har de till sommaren så har jag iaf hela sommeren på mig att RÅplugga och köra. but i can do it. gäller bara att vara envis som synden själv.  hehe.

annars måste jag strax till skolan. bara borsta tänder och sen vips iväg. ser ut att bli nice väder idag med. :) gott :)
ska se om jag kan åka in till stan på typ torsdag. är dock i köket tills 15. men sen kan man ju åka till väla. måste handla ny kajal sen vill jag ha nötter på tasty  och en bok. någon som vill med?

ha det så bra så skriver jag nog mer i kväll. OM jag fått npgra komentarer. ni är dåliga på det tkr jag.

Kommentarer
Postat av: Ameli & Emelie

Jag tycker det är så svårt att få körtider med och då börjar man slappa med det hela tycker jag :S Teorin ska jag ha klar innan sommaren åtminstone. Lycka till med körkortet! :)

2008-03-04 @ 08:09:47
URL: http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0