Älskade Lillebror !

1.

Allra älskade lillebror. hur har du det? tänker du på mig? snart ett år sedan han fick Lvu( lagen om vård av unga) så kallad tvångs vård. vilket kanske endå var bäst pga av alla gånger polisen kom hem med dig efter du fått ett agrevissions utbrott. Ibland frågar jag mig själv varför du inte bara kunde vara som alla andra. jag skämdes ju så frutnasvärt över dig. men nu om någon frågat om du var min lillebror hade jag med glädje kunnat säja. JA! och jag älskar honom! det är bara sjukt att man inte ser dig och mig som olika individer utan tror för att du har problem så ska jag tydligen med ha de. Men oavsätt vad alla säger är jag stolt storasyster tilll dig älskling <3 Jag ska lära dig allt du vill veta och jag ska alltd finnas för dig! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var sjukt god. Du borde verkligen testa den. :D

2008-05-17 @ 13:00:31
URL: http://magicmushrooms.blogg.se
Postat av: Evelina

Man kan inte ska på kommunens hemsida för att få jobb på kyrkogården om det var så du menade :P Man får gå dit och fråga :D

2008-05-17 @ 20:02:35
URL: http://evelinar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0