arg

måste få skriva av mig. är arg ledsen och besviken. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag är SÅ jävla trött på skolan och min klass. en sak om jag blir irriterad på. jag får absolut inte säga vad jag tycker för då blir alla griniga! jag har väl rätt atttycka vad jag vill?! eller?  som igår så åt vi när ettorna var köket och han som hade vårt bord( serverade oss)  var jätte duktig vara de att jag tyckte han var långsam. men det berodde på att han var inne i köket och inte i matsalen där han skulle vara. ochdå fick jag västa ut skällningen av min fi**ab till lärare. för nej jag får ju inte tycka de. hade någon sagt att jag borde vara mer i matalen hade jag ju fått vara de. man behöver kritik för att utvecklas. men hon bara gapade på mig där, hade hela klassen inte lyssnat hade jag seriöst bett henne flyga och Fara! för seriöst jag är trött på den jävla kärringen!!
samma på samhällskunskapen. när vi ska disskutera något , bara för jag inte tycker som alla andra vill han inte lyssna på mig. gaaah blir så jävla arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sen min klass ä världens unxderbaraste men jag blir så arg på en del människor som seriöst TROR jag ska göra allt!?jag är så trött på att vara allas pass upp!! och ALLA rökare i klassen, gaaah jag blir galen. dom kan spendera ½ timme om dagen på att röka och när vi andra som är förståndiga sätter oss 15 min länge när vi käkat blir Rökarna skit sura!  men vet ni?! jag tänker faaaaaaaaaaaaan inte börja röka för att få sitta 15 minuter.  gaaahh det kokar här!!!!!!!!!!!!!!!!!1

jag önskar jag kommer in på HR i hbg!

en rolig sak är iallafall att jag får många VG denna terminen :) I servering B , resturang, storkök,psykologi sen vet jag inte fler. för vi får bara betyg i arbetsmiljö o säkerhet o projekt och  företagande.

nu ska jag slappa en till ica och jobba. pusshaj

Kommentarer
Postat av: emmely

Hej. Idag har vi haft en inför år 9 dag. (jag går i 8:an nu). Vi fick se en film om gymnasie skolorna i vår stad. Sen pratade vi om olika program osv. Det gick verkligen upp för mig HUR SVÅRT det kommer att vara att välja! Så jag vill gärna veta hur du valde .. här kommer lite frågor
Hur valde du din linje? Visste du från första början vad du ville bli?
hur tog du reda på vilket program som passade dig bäst?

2008-05-22 @ 19:54:16
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: Elisabet

trist när det blir så, att man inte får ha en egen uppfattning eller åsikt!!

Bläh :P

"det okända är inte så kusligt ändå!"

2008-05-22 @ 22:13:32
URL: http://d2spirits.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jobbar du på Ica? :)

2008-05-23 @ 07:53:31
URL: http://evelinar.blogg.se
Postat av: emmely

Tack för svaret! Känner att det kommer bli jätte svårt att välja gymnasie. Men som tur är det ett tag kvar innan man måste bestämma sig :)

2008-05-24 @ 20:49:25
URL: http://graje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0