installerar windos.

hejsan, det blev visst ett till inlägg idag, fast nu är det kväll och jag är själv så skönt att vara utan D ibland :) inte ont men ibland går man bara varandra på nerverna :P hehe.
jag sitter med mitt psykologi aete nu och jag tänker bara på pappa. på hur han har det och hur han mår. undra om han någnsin tänker på mig? ska se om jag hittar hans mail adress och slänga i väg ett mail kanske . men men. får se, vill inte må dåligt pga av honom bara .

jag installerar om windows på min datorn nu så jag sitter vid D`s och den är bättre :P hehe, fast de säger ja inte till honom för då blir han mallig ;) haha.

lagade middag nyss. blev fläsksznitzel och potatis med bearnaisesås.tomat och isbergsallad. det blev uppskattat av D iallafall, :)

jag tänkte att i nästa inlägg ska jag tips om en blogg :)

Kommentarer
Postat av: jecica

ohh snitzel! du kunde bjudit ;)

2008-05-13 @ 13:14:39
URL: http://jecica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0