Morgon.

åh hade super roligt med F och L igår. D och F köpte en gummibåt med årår och skulle testa den så klart. jag och L satt kvar på stranden och skrattade. när dom kom tillbaka sen så var dom våta långt in på kallingarna xD som jag och L flabbade xD F och D med xD sen grillade F och L men eftersom jag och D redan käkat så hoppade vi de. tänkte se om jkag kan få in en bild sen efter skolan. börjar om en halv timme och kom nyss upp ur sängen. så ska alldeles strax fixa mig sen ska jag och L har redovisning. muntligt idag  power point  så det kommer gå skill.:)

skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: calie

Hej där! =) Vad mysigt med en blöt båttur haha
Jag tar studenten från ekonomilinjen. Ska du också gå ut? Kram

2008-05-14 @ 10:53:54
URL: http://calie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0