Om att visa kärlek

Hur visar du kärlek till din älskade? Säger du dom tre underbara orden? jag älskar dig. och sen har du visat?
För jag och min underbara D tycker olika om den saken , så tänkte höra vad ni tycker. Jag tycker att man kan visa kärlek genom vardagl smekningar eller en lätt beröring när man går förbi varanda. man kan även visa men en kyss då och då. Sen kramar är ju det bästa i hela världen eller vad säger ni? jag bara älskar att ligga och kramas. finns inget underbarare :*D
Det är bara så synd att efter nyförälskelsen så känns de så tråkigt. inte lika kärleksfullt och allt pluttenuttande äöom bortblåst. tyvärr. Någon som har något tips på hur man ska tända denhär nyföräldkande känslan igen?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det där sjukt pluttenuttiga blir man ju knäpp av till slut! Jag och min sambo har vart ihop i lite mer än fem år, och vi håller fortfarande handen och gosar och kramas och sånt. Nyförälskad snor ju massa energi ifrån en!

2008-05-02 @ 14:15:13
URL: http://hemskast.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller med tjejen som kommenterat! Dock finns det ju en sak som "tänder" lågan igen. Att vara ifrån varandra någon vecka och försöka och bara smsa INTE ringa varandra. Sånt har jag hört ska funka =)

2008-05-08 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0