Pappa ringde igår.

Det är så svårt att beskriva alla känslor som finns inom mig just nu. vet inte om jag skall skratta eller gråta.´vara arg eller ledsen. allt på grund av pappa.
kärleken till ens föräldrar försvinner ALDRIG!

har snart gjort klart mitt psykologi arbete om barn som växer upp i en alkoholmissbkar familj och direkt faller mina tankar på lillebror. Lilla vackra lillebror. Varför lät jag detta hända?känns som det är mitt fel att du är i perstorp och inte hos mig! Lilla älsklingen, jag saknar dig något enormt! Du är ju den enda som försårmina tankar och känslor till pappa. Du är den enda i hela världen som varit med om samma som jag! Lillebror du förstår! Jag behöver dig nu,var är du? kom till big sis nu. !!!! fan vad jag är känslosam. bara gråter och gråter för minsta lilla. är livrädd för att de ska bli som innan igen. hell no.

någon som vill att jag ska lägga in mitt psykologi arbete här när det är färdigt? Fick fresten tillbaka provet vi hade i psykologi, och jag fick G+/vG-  vad nu det är för betyg?! får fråga vad jag ligger på nu, var på VG innan. men men.

jo visst, pappa ringde igår. han är i sverige idag. ville träffa mig. saknar honom så det gör ont. mn sannoliken att han är nykter är = 0,000000000000000000000000001  så ja.

Kommentarer
Postat av: Marlie

svar: Helt sant! Och jag gör verkligen så gott jag kan. Men ibland kan det bli lite svårt, men försöker ändå ta åt mig av allt det posetiva .

2008-05-13 @ 17:51:02
URL: http://mammamarlie93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0