ringt!!

efter många om och men ringde jag för att kolla vad som blivit fel och usch jag hatar att prata i telefon. men iallafall. hon frågade om jag fortfarande var intresserad och visst är jag det. men jag berättade även om fru bär att efter midsommar skrev hon upp att jag var intresserad. :) fast då håller jordgubbarna fortfarande på men det får man anpassa sig till för lite extra money är alltid bra. För nu om D och jag ska flytta ihop till ett eget ställe så vill man kuna köpa nya saker. :)

för jag har väl sagt det att vi ska flytta ihop? och att D så gärna vill ha ett hus så han skrev faktiskt papper i morse :) så nu ska bara huset dyka upp. sen har jag min gräs matta och grillfester. ;)

ni kanske undrar varför jag skriver så mkt oh det är därför att jag vill komma med på www.blogg.se `s lista om mest aktiva så man får fler läsare. men ingenanin g om HUR aktiv man måste vara för att de skall bli så. men men. så a kommentarer ska jag svara på. så kommentera somn fan ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad har du för sommarjobb? Va kul om du och D flyttar in i hus :)

2008-05-14 @ 14:34:51
URL: http://evelinar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0