snabbis inlägg.

Måste bara säga att jag hinner inte skriva, jag vill inte sitta inne vid datorn när det är underbart väder men det förstår ni säkert :)
Har inte så mkt att skriva heller men än att det är onsdag idag och jag ska strax på möte senare blir de skolan och sedan körskolan med lite plugg. Senare i eftermiddag blir de solen som gäller. tänkte sitta på balkongen och läsa lite körkorts teori och en bok som ska vutläst på svenskan på tisdag.
Annars händer det inte mkt.
På fredag är jag ledig från skolan och ska då med mamma till stan på förmiddagen för att handla liote :) senare på kvällen är de jobb som gäller. bli så skönt att jpobba lite men endå pengar :D för detta är ju endå mitt sista riktiga sommarlov.
en annan rolig sak som ska hända är att i augusti har vio planerad släkt träff för mammas farmor och farfar firar 65år som gifta :) så hela släkten samlas för att fira. jag hoppas så klart på att danny vill följa med. skulle varit så underbart :)

hm nu är det stopp. :P  men ha en bra dag alla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0