Vamt och skönt.

åhh vd jag älskar denna värmen, åh härligt =Dvill bara vara ute hela tiden :P tänkte jag skulle ut och cykla lite. det är så skönt det med :D men om ingen vill hänga med får jag göra de själv. och det är inte så roligt. men men,

idag på körskolan så sköt jag upp uppskrivningen för jag kände när jag gjorde dator testen att de inte var så bra resultat xD så jag får plugga mer och sen göra det. :)

i morgon har vi kvällen igen i skolan så börjar 13.30 slutar senast 22, men kan ju bli tidigare beroeende på gästerna. fick iallafall reda på att jag ska servera. och de är ju kul, men undra om det är lika lätt attt vara trevlig och framåt när man bara vill hem?:P

Kom på att D slutar 18 idag och jag hade maten klar vid 17 så jag har ätit och ska fixa en tallrik till baby, sen blir de ut igen :)

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0