bussen

praktiekn igår var rolig. tiden gick snabbt och jag fick sluta en timme tidigare, TACK!
idag är det körlektion och jag KAN!
sen har jag en timme innan jag ska praktisera.
och då ska jag fixa något att dricka. Chai latte :D haha
sen blir de båten med lunch, ärtsoppa och julbord i kväll.
med danska jävla servitören dock.
kommer dock säga ifrån tänker inte låta någon köra med mig.
speciellt inte när jag inte får något för allt slit.
visst han kanske vill jag skall lära mig något men jag
VET hur man viker servetter och putsar bestik. jag vet det.
blir arg.
oj nu ringer teleonen. det betyder att jag måste packa väskan och hämta ut pengar och dra till bussen.
hörs säkert i morron.

Kommentarer
Postat av: Ängel

Ängel då, förstår att det är jobbigt men det är snart jul och lov :D.. (F).

2008-11-20 @ 14:57:39
URL: http://followheart.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0