igår .

igår skulle vi till lund med skolan och kolla på universiteten
när jag väntade på lolloo som skulle med så ringde ja henne för bussen skulle gå och då hade hon skickat mess igår till mig om att hn inte skulle med. jaha täönkte jag och åkte med iallafall. :)
väl i lund bestämmde jag mig för att träffa Sven.
så vi satte oss på ett cafe och snackade. länge. haha
sen blev vi hungriga och åt en potatis på grafitti och snackade lite till. :)
sen gick vi en sväng men lättare sagt en gjort att hitta i lund alltså xD haha.
köpte ialalfall ett line på gina. fint :D sen snackade vi lite till om typ allt. sen vid 18 tiden åkte jag hem. usch vad trött jag var. hehe.
men trevligt att träffa honom efter så många år på msn .
vem vet vi kanske träffas igen.
anyway nu ska jag dra till bussen och till praktiken .
ha det bra alla.

Kommentarer
Postat av: Sven Andersson

Hehe.. Jo det var jobbigt att hitta, men jag hade jätte trevligt även att jag var jätte trött. Men men vi får ses i hgb nästa gång istället där 1 av oss hittar i alla fall xD.. Haha.. :).. Tack för en trevlig dag. // Din ängel.

2008-11-05 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0