MAMMA


Mamma, saknar dig något fruktansvärt. Du ska du skulle ändra dig och
ha tid med mig lite mer. men inte.
nu jobbar du och jobbar du inte så är det något annat.
jag ringer med mobilen är avstängd. och du ringer inte tillbaka.
och när man börjar att tänka så undrar man varför.
skäms du äver mig?
älskar du inte mig mer*?
är du arg på mig?
vad gör jag för fel. saknar ju dig.
usch  gör så fruktansvärt ont.
jag älskar dig iallafall . jätte mycket!
tänker på dig varje dag ska du veta!
och mamma , det är inte dina pengar jag vill ha. det är din kärlek
dina kramar när jag är ledsen.
dina råd när jag känner mig tom.
Jag älskar dig mamma!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag blir väldigt rörd när jag läser detta :'(

2008-11-20 @ 20:04:21
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0