Fullt upp, en pause tack!

Helgen börjar lida mot sitt slut iallafall för min del. i morron är det praktik igen. jag tycker om min prkatik plats, de flesta är snälla och trevliga. finns en del som är pain in the ass. usch ja,men jag måste fokosera framåt och försöka lära mig så mkt som möjligt. och det försöker jag verkligen att göra. längtar inte till det är dax att börja jobba för just nu känns det som om jag inte hinner med någonting. tänk då hur de blir när man jobbar 8 timmar om dagen :/suck!

i fredags så sov jag länge , skööönt må jag säga. när jag väl klev upp blev det seegt men senare så cyklade jag till guldshop och valde en ny ring. (den jag fick av danny var jätte fin men en var så tun så den var obehaglig att ha på) så den jag hittade var jätte fin den med. så på torsdag ska jag hämta dem. lämande in förlovningsringen för uppfräshning med. hehe.
idag har inte hänt så förbaskat mkt. åkte hem till svärfar för baby skulle hjälpa till med en sak . så eftersom de var så kallt ute satt jag inne i värmen med deras hund. och kollade tv. de har ju en massa nya kanaler om vi inte har så det var spännande :P haha. sen faxade vi i väg ett papper om bredband så vi ska byta bolag och få snabbare hatighet så vi ska ha 100/10 nu. så nu går de snabbare att ladda ner och sånt.

i veckan som kommer blir de leta resor som faaan. då det är lov på fredag. NICE!  hittar vi ingen resa blir det kalmar om jag nu hittar någon att sova hos. men det löser sig alltid. tänkte ta med mig datorn och vårat mobilabredband så jag kan plugga körkortsteori. för det behövs om något verkligen. annars i veckan så ska jag göra lite på projktarbetet. måste bli färdig snart. sen finns det så mkt annat jag med vill hinna med. kämpa på Kirsten. snart är det dax för vuxen livet ännu mera.

ska skriva in mig på arbetsförmedligen med för jag måste ha jobb när jag gått ur skolan. för då har jag verkligen inga pengar alls. inte ens till mobilräkningen eller maten. så ja. kom igen nu. känns som jag har SÅ mkt att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0