tomt

idag är en dag då allt bara känns för jävligt. då ingenting vill fungera. en dag då man känner sig så ovälkomen och oälskad. ibalnd undrar jag om jag verkligen förtjänar denna känslan. men uppdenbarligen för jag det annars hade någon brytt sig. frågat hur jag mår.
känner mig så ensam. ingen som finns där för mig. jo, min ängel men han är långt borta. jag behöver en vän nära mig. någon som förstår och inte bara suckar åt min problem och tycker jag är dum i huvudet för jag känner så här. det finns ingen att luta sitt huvud mot och känna en lättnad.
sluta skrika på mig. jag vill inte du skriker. det gör ont i hela mig att höra på dig! du bad om ursäkt men var det bara en lögn? sluta skrika, jag faller i sönder av ditt skrik. låt mig bara vara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har alltid mig! Fast hade förstått om du inte ville prata problem med mig, eftersom vi inte är så "nära" så att säga

2008-10-11 @ 22:18:43
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0