torsdag.

snart ska jag iväg på praktiken. men först har jag körlektion och sen ska jag äta lunch. vet inte vad det blir idag dock.. ska se om jag hittar ngt på söder tänkte jag. sen blir de en promenad till båtarna.  13-21.30 idag. hoppas det är mkt att göra. för förra veckan var helt  cp. inget folk. dödstråkigt. dessutom ska jag säga att jag fått jobb(lögn) så jag kommer på fredag istället för söndag. heller 11-19 på fredag  än söndag. helg är endå helg liksom. eller vad tycker ni?

helgen har jag bara planerat att göra lite projekt arbete. vilket nog betyder att jag borde åka över till Dk i morron och handla hem lite godingar. men det beror helt på vilka tider jag får på fredag. annars så tänkte jag ta slut på filmen jag fick från fotografiskbilden. tog en rulle igår. blev nog fina bilder. hoppas jag.

nu ska jag bara stryka skojortan och sen iväg. hoppas alla får en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0