Lördag

snabbis inlägg innan jag ska springa till bussen för att åka till tredje dagen av praktik. 11.15- 21.30 ska bli spännande. Men det blir nog skit bra. kommer va lite nannig bara, men det känns skönt att man får vänja sig inför när man börjar jobba sedan. Igår på praktike gick det bättre in i torsdags, jag fick ta några små beställningar fixa dricka  , bära mat och springa och fixa mjölk, var ett äventyr för jag hade ingenaning xD haha. men det löset sig. kvöllen gick snabbt och det var dax att åka hem.   somnade ganska direkt men en underbar pojkvön som höll om mig =) mys! 

idag fyller babys brossa år, GRATTIS! och förlåt att jag inte kan komma. :( men jag hoppas hn får en bra dag iallafall :D hehe.
nej som sagt dax att fixa det sista och sen springa till apoteket med.mina läppar är jätte torra. :( aj aj

Kommentarer
Postat av: Evelina

Får du betalt för att praktisera på en lördag?

2008-09-20 @ 10:53:16
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0