mycket att göra!

ihih, måste säga att daen har varit helt suveränt bra :D jag ska iallafall praktisera på ace link(gammla sundsbussarna ) :D och scandic hotel så jag är sjukt nöjd med dem platserna :D ska bli roligt faktiskt.  har dessutom betällt en ny serverings skjorta. över 200 spänn. jäkla rån alltså!

jag och lolloo snackade om att resa så vi ska kolla sista minuten resor på höstlovet :D nice;:D får inte kosta mer än man har råd med. men det ska nog bli sjukt nice iallafall. :D pratade om egypten eller turkiet.  resan får inte kosta mer än 4000kr. men annars får vi kanske satsa lite större på studentresan. hehe.

well well eftersom min super gulliga pojkvän inte är hemma och pallar hjälpa till så får jag diska,laga mat äta hänga upp tvätten sen plugga. kommer ju aldrig hinna plugga körkorts teori. gah blir galen. :(


nje nu kallar disken :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0