sjuk elleR?

usch känner att jag börjar få sån feber huvudvärk och sen fryser jag som fan :( kanske min tur att bli sjuk :( hoppas inte!
idag i skolan fick jag reda på mina tider på praktiken .  onsdag är jag ledig tors och fred 15.15 -21.30 sen lördag 11.15-21.30  roligt. NEJ! skulle ju städat min lägenhet så jag kan lämna nycklarna. men dock inte suck! aja får göra de på onsdagen istället.
annars har skolan varit seg som vanligt. skönt att va hemma i morron och fixa med projekt arbetet =) nice! så även rina Telia, så tele 2 strulat. dem sa till mig att mitt abonemmang fick ut den 7:e men nu HELT plötsligt den 27 . störigt. sen kostar de 200 spänn för att skriva mitt namn på abonnemangen i stället för mammas. så ska kolla med telia vad det kostar där. och är den lika dyra med det så bytar jag nr. :) hade vatt bra för det finns vissa som jag inte vill ska ha mitt nr heller =)

nu ska jag vänta på baby sen ska vi till fredde o lotta =)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Godmorgon! :)

Hoppas du slipper bli sjuk!!

2008-09-10 @ 07:44:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trist om du börjar bli sjuk :/

2008-09-10 @ 19:41:10
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0