snart höstlov..

4 dqagar sen jag uppdaterade så ska försöka uppdatera er lite om hur jag har det!
jag har det bra trots helgen varit fylld av känslor och annat! 
i fredags så städade jag ur lägenheten så nu är jag och danny sambor på riktigt, så tids nog blir det nog bra. Dannys pappa kände någon som hade lägenheter så vi ska snacka med honom och se va de kostar och så. en billigare lägenhet skulle inte skada. och dessutom hade jag velat ha något som är vårt. men vi får se.
på fredag kvällen åt vi hemma gjorda hambugare hos lotta och fredde, trevligt :D

i lördags var vi hos mamma en sväng men var d einte allt för bra på kvällen. men men.
igår var det praktik och det gungade vill jag lova haha. fy fan. och snart vet alla på praktiken att han är min pappa...

idag har vi tydlgen bara en lektion vid 14 men den skiter jag i för jag ska plugga svenska för vi har prov i morron och i kväll kommer f och L på middag :D trevligt värre :D

Kommentarer
Postat av: vic

Gratis presentkort på kläder ifrån HM & gina tricot direkt till dig, genom att enkelt samla ihop poäng. Du får 50p till att börja med, bara tryck dig in på denna länken.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11345

2008-09-29 @ 17:16:16
Postat av: Evelina

Jag tycker att det är kul att läsa din blogg så uppdatera oftare :D

2008-09-29 @ 18:27:34
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0