söndagen

Snart ska jag till skolan och efter det blir det körskolan. helt jätte trött idag. men det ska nog ordna upp sig. skönt med två dagars skola och 3dagars praktik. med loove :D på praktiken på onsdag ska jag träna på att gå md bricka när det gungar för det är ju ju inte helt bra på :S fy fan . sjukt pinsamt xD haha. life goes on..

igår var slö dag, pluggade körkortsteorimkollade film dammsugade lite och tvättade . men det behövdes verligen. Blev lite besviken på en människa igår, denna saken verkar inte förstå! vet inte hur jag ska göra för att få denna att fatta.! nu ska jag snart fixa frukost och packa väskan med grejer. har inte så mkt mer att skriva tycker att inläggen blir mindre och mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0