Tordag

jag är så trött på allt som har med skolan att göra! ni skulle bara veta hur mktjag längtar efter studenten! men snart snart snart så!har inte så mycket att skrva egentligen, men än att jag nyss lagat mat och vi ska till fredde och lotta sen. fika =) alltid trevligt! en annan ska som är fett roligt. jag har bytt nr nu! :D dessutom har jag 5000gratis sms =D ringer gratis till telia och halebop. blir billigare än det jag hade innan. skönt . sparar jag dem pengarna. har köpt en ny mobil med :D skit fin!


så ser den ut ! ville ha den i rosa men det fanns inte. aja, nöjd endå! :D

i morron kväll är jag själv då baby ska följa med fredde på något jobb. så jag ska försöka ladda ner sex and the city filmen och se sen. eller så kanske lolloo övertalar mig och följa med ut. hade varit roligt att ha lite skoj. men sen på lördag ska vi tömma min lägenhet på det sista. Sen ska jag städa med. ska fråga mamma om hon vill hjäpa mig, annars får jag göra det själv. Nå väl nu ska jag snart få på mig lite bättre kläder så man kan gå ut. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0