Dannys dag idag.

nåja, gör ett försök till att få ett inlägg publicerat. men bloggen krånglar. suck! 
jag håller iallafall på och fixa till mig för att vi ska iväg med lotta och fredde, skulle med de till garaget sen. inte det roligaste men som sagt man får ofra sig för den man älskar och hoppas på att man får tillbaka det senare. vilket babay inte är det bästa på tyvärr. nog om det.

igår var jag på väla med lillebror och mamma. shoppade lite på rean, blev dock 3 linnen, ett blått,ljusgrönt ljus rosa. och ett par string trosor. jätte fina faktiskt. nu ska jag bara ha nya skor med sen är jag nästan nöjd , haha.

dessutom var jag på arbetsförmedlingen igår och vilken jubel  idiot jag pratade med. ,han sa att jag inte kunde skriva in mig för än efter sommaren då det inte finns några jobb i höganäs?! hmm konstigt. sen sa jag att jag ville ha hjälpa att göra ett cv, då sa han att det får jag göra själv och skicka ut via mail och post. men jaha, fick iallafall två broshyrer som jag ska kolla på, sen får jag väl skriva ihop ngt då.

nej nu ska jag fixa färdigt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0