Promenad och hundar och bloggar och vänt på dygnet.

helt sjukt vad man vänt på dygnet, inte ens trött.eller jo nu ljög jag. jag är faktiskt trött. men inte så man vill sova.
har nyss laddat hem ps på svenska för de engelska var för krånglit så nu kan jag fixa lite med bilderna och anna slipper göra allt. =) men dock behöver jag fortfarande tips på namn till drinkboken. men just nu står fix and mix överst iallafall. tror nog att det kommer bli suveränt när den är färdig opch då kommer det upp bilder, i think!

har ni funderat på det här med alla stora bloggar typ kenzas.se och blondinbella.se de tjänar flera tusen kr per månad för att deras bloggar är så populära. är inte det sjukt. ännu sjukare är att båda är 08or. varför läser de  inte min blogg?  kan förstå att det beror på att jag inte skriver tillräcklig bra. men att tjäna så snusikt mkt pengar hade jag inte tackat nej till heller. hade du?

i morron ska jag iallafall få min feta röv ur sängen innan 10 för jag måste vänja mig nu. sk iallafall till apoteket och köra brun utan sol. har alltid velat testa de. hehe. sen måste jag handla och sånt sen ska jag gå en promenix.  Det är min dag. låter lockande va? kanske inte spceiellt men bättre än inget helt klart.
har mycket jag måste gör klart med , plugg. men det är gott om tid med det.

innan i kväll var jag,danny ,lotta och fredde ute och gick, tänka sig va? as nice. lite kallt om hakan men jag försökte gå snabbt för att hålla värmen. och det gick skit bra. blev iallafall 7000steg alltid ngt. hehe. skönt att gå ut och gå nu tycker jag. fattar inte vf jag inte fattat det innan. nå väl mitt nyårs läfte var iallafall att gå mer än jag gjort innan. så så blir det. tänkte använda stegräknaren och tävla med mig själv. är ganska kul och se att man utveckals typ.

sen längtar jag till körkortet, då kan jag köra upp till kullaberg och gå där. skit mysigt och helt annan mark att gå på. massa berg osv. bara en hund som saknas dock. men men det får komma när jag/vi bor lite bättre. för då ska jag ha en chinchilla, eller en dansk gårdshund, måste vara en liten hund som inte tr så mkt plats. hehe vilken hundras gillar ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0