Trött?

åhh vad trött jag är idag ! usch! gick upp kl 13. herregud hur ska de gå när jag ska upp kl 7 på torsdag? haha det vill jag inte fundera på nu!  igår så tvingade jecica och anna med mig på en promenad. och det var as skönt ute och jag tyckte vi hade ganska trevöligt faktiskt. så jag ångrar inte att jag följde med ut precis!
planer för dagen är kanske enkla, ska börja med att fixa mig och sen ska vikanske till dannys mamma och jag ska hem till min och kolla i frysen efter fläskfilèn. tänkte göra ungsbakad fläskfilè med vitlök och hasselbacks eller ngt annat gottit. men eftersom jag är snål så tar jag mammas filè ;)  om hon inte ätit upp den vill säga. haha.

Nåja, har en tvätt maskin igång nu med så man får lite rena kläder. behövs ju för det mesta faktskt! men just nu är en favorit mjukisar,string och ett linne. så nice. och på fötterna är de duntofflor. hehe. testa förjävla skönt!
måste nog hadla pålägg sen med. suck!  käkade upp vår samami igår. käkade taost med fredde och lotta och lite impade blev de allt ;)

nä som sagt , jag hade ne sjukt trevlig dag igår. :)  nu ska jag sminka mig och cykla iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0