vet inte vad jag ska skriva här längre. men gör ett försök iallaffall.

igår så var vi hos dannys föräldrar och kollade på foto och i en sån bok om hur höganäs var förr i tiden. ganska intressant faktiskt. fick veta att dett huset vi bor i är ett av de äldsta i höganäs, trevligt ju ;)
annars så var jag,anna och jecica ute och gick någon timme, ganska skönt faktiskt. tänkte jag skulle ut idag med lite senare. ska ladda mobilen med ny musik sen ska de promeneras. skönt.
sen när danny kommer hem så ska jsg göra milkshakes till min bok så han får så snällt smaka xD idag blir de kaffemilkshake,chockladmilkshake och päron ska jag försöka få till. även blåbär är det tänkt. så baby ska få mkt shake idag. och eftersom det in te är lördag idag så ska inte jag dricka någon. lite tråkigt men vad ska man göra för att bli av med sockersug.
jag tänkte på det att danny som dricker minst ½ liter cola om dagen måste vara beroeende. har han inte druckit cola s¨å måste han köpa en burk iallafall. antar att det är allt socker som gör en helt fast. helt sjukt vad mat och dryck kan göra med en. hemskt.
en annan sak som blir knas nu är danny jobbar i stan kommer bli våra mat tider. jag brukar alltid ha maten färdig när han kommer vid 17.20 men nu slutar han inte förän kl 18 och då blir middag sen. jag tycker inte om att äta så sent. men ska försöka göra det bästa av det och äta lite mellanmål efter skolan så man klarar sig. typ fruktsallad eller knäckebröd eller så.

har märkt en sak, att om man går och lägger sig vid 02 på natten och får upp vid 10 så blir man piggare än om man sover till kl 13 som vi gjorde idag. jag kanske ninte behöver sova så mkt som jag tror utan sover för länge och blir trött och tror jag behöver sova mer typ. låter förvirrande.

jag funderar dessutom på att skaffa en ny blogg. jag menar namnet på bloggen " havetolive" måste leva typ kännde jag när jag stardate bloggen att jag måste kämpa, men nu behöver jag inte kämpa. att vara sig själv och inte låta andra köra med en gör en hel del. jagär gladare och lyckligare . dock har alla sina dagar eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0