dan före dopparendaen.

hm dan före dopparedagen, ganska snuskigt uttryckt. xD haha.  kan vara för att jag är lite eller mycket snusikig.
igår  var jag hos mamma hela dagen. Gjorde julgodis. först gjrde jag degen till mandelmusslorna sen gjorde jag alla köttbullar.därefter  fusk mozartkulorna :)  sen mandelmusslorna som blev misslyckade. men men,
och nu snart ska jag följa med älsklingen och handla de sista. ute i sisa minuten ,. svar ja. roligare att ölja med än at bara sitta här.

agående morron dagen blir de  så här. ska vara hos mamma vid 11. sen ska jag fixa med maten sen käkar vid vid 13. sen blir de julklappare och umgås då vi senare beger oss hem hit,  och så kommer dnanys föäldrar och sånt.
det var d ästa vi kunde lösa de på. två julbord. men va fan. ska försöka ta lite blder i morron och  lägga in på bilddagboken. www.kirsten.bilddagboken.se .

annars så var lillebror hemma igår. vi spela backpacker på dvd. dock inget jag rekomenderar, roligaare på datorn :)  jag vann :) av tur kan man väll säja för lillebror är duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0