JULLOV

Jullov =) underbart. är verkligen sjuk skoltrött. vill bara skita i allt ihopa så de ska bli skönt med lite lov. :)
idag ska jag som sagt inte göra allt för mkt, mår lite illa. usch.!!

Längtar tills mars. i really really do.:)  och i april har vi varit förlovade i två år:) tiden går snabbt :): hihi. snart  är de 3år med;:P hehe, oktober men endå. känns som jag och danny måste gå vidare i vårt förhållande. flytta ihop blir nog nästa steg :) För jag bor ju så gott som här nu. hehe.


Annas så  jobbar danny i stan idag så han komr hem senare :( men sen är han ju ledig ett tag med. skönt att ha  honom hemma =)

har tänkt på en sak de här med vänner/kompisar, hur vet man att det är ens kompis?jag har lärt mig en sak allafall, att man inte kan lita på någon, men de finns undantag.

sen funderar jag på att köpa busskort tills nästa går. så jag kan åka till stan. för palla Höganäs. suck.

Julafton kommer se ut som sån att  förmiddagen är jag och danny hos mamma . eftermiddagen/kvällen hos Danny mend hans föräldrar och några till =) blir nog trevligt :)

Imorron ska jag göra julgodis. mozartkulor .  konflax grejer. och  mandelmusslor, sen blir de förbereda köttbullarna. ska vara hos mamma innan 12. för lillebror kommer med.

På tal om lillebror så känns de ganska bra att ha honom där han är. instutition. jag mår bra, mamma mår bra osv. känns mkt lugnare. men de kommer en tid då han kommer komma hem igen. men då har jag säkert men familj att ta hand om ;) oh ja,. tro mig de kommer dröja innan lillebror kommer komma hem.

Så let me go, i free now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0