om dagen

dagen idag började med att jag var sjukt trött men jag kom iallafall till skolan och bytade om . sen hade vi genomgång som vanligt . sen hade vi en genomgång till med bara serveringsläraren, och måste bara säga HAN är ju fullständigt galen :D men iallafall  dukade upp hela matsalen och fixade . blev tilldelad gästerna vilket för min del blev HELA 2 st vilket var min lärare och källköksläraren för komvux. ROLIGT NEJ! vi fick iallafall tranchera. ( skära upp) rygg biff inför gästerna gick nice. serverade fisken på fat vilket var enkelt då vi gjor det innan.  :)  men vår lärare sa hela tiden , " gör det, gör så " innan man hunnit göra det. och då kan ju inte vi visa vad  VI kan.
efter skolan så tog jag bussen till Hbg, men eftersom jag hade lite tid tills jag skulle köra såjag fick en sväng på söder och köpte dig en ny väska, body peeling nytt öronhänge i silikon jätte fint :D  sedan så blev det en drive i staden. efter lektionen åkte jag till babys jobb och så tog vi bussen från stan tillsammans. :) gick tiden fortare.
När vi kom hem diskade vi och fixade med tvätten sen en sväng till Fredde och lotta ( f och L)  vi snackade mest kanske skulle hita på något i helgen :D allit trevligt :)

och nu sitter jag här och ska strax hoppa i säng då jag är supåer trött:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0