Äntligen :D

måste bara få skrva av mig lite, känner mig så otroligt glad. och jag SKA fixa detta. lägga ner MER energi. För att komma till saken så handlar denna om mitt körkort och om ni vet har Höganäs sjukt dåligt med tider. drya en månads vänte tid för att kör dubbel lektion vilket är tvunget om man ska in till hbg.  All denna väntar blev jag så sjukt irriterad på så jag letade körskolor i går kväll  och hittade en som var ny öppnad i Hbg, där av inte så lång vänte tid =) så jag ringde och pratade med dem och hon var trevligt och förstod mitt problem så på måndag ska jag dit och prata och ev köra en testlektion ( minns inte vad vi bestämde.haha) så det är skönt.dock måste jag ha med mig körkosrts tillståndet och det har mamma så jag fick ju snällt ringa upp henne efer en veckas tystnad. så hon kommer i morron med det. Wow! haha.

annars har jag jobbat idag för sista gången med jordgubbarna. SKÖNT jävla slit och lite pengar. och eftersom jag inte har några nya tider på Busfabriken så blir det sommarlov. :D and i need it :D blek som en apa. xD som sagt stranden i morron om någon vill med annars kan jag cykla själv. :) dessutom ska baby jobba över idag och i morron ska han nog hjälpa F med sin bil i garaget. så då blir jag själv och det är ganska sknt emellan åt. Så i morron eftermiddag/kväll blir de nog en film och bara ta de lungt . kanske någon promenad med.

ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0