Försvinn ur mitt liv om det inte passar!

måste bara få skriva av mig, är så jävla förbannad rent ut sagt! fy fan för alla jävla svin det finns!  jo, sam sagt, jag och min trevliga *host* mamma skulle övningsköra idag. så hon ringde i morse och sa " jag kör inte till HÖganäs om du inte ska köra."  okey men det ska jag sa jag då. sen efter jobb så kom hon hem ioch hätade sina stolar sen körde jag hem till henne med dem, sen fick jag knappt kolla min post förän hon börjar gnälla om att hon ska hem och städa så jag får skynda mig. för hon ska faktiskt göra mer än att träffa mig. jaha. tack! hon träffat mig kanske högst en gång i veckan och då kanske 5 minuter och nu SLÖsAR jag hennes JÄVLA tid.
sen fick hon 4 stolar av Baby och hon kunde inte ens ghe honom en slant för dem! Nu ska man fan få behöva skämmas med!?!


ARG!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan va jobbigt!

2008-07-24 @ 17:12:42
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0