Inget beslut bara mer ånget

hm ja vad ska man säga egentligen. har jobbat idag ledig några dagar nu ska bli skönt. men ska dock ringa ett par ställen om extra jobb till hösten. och det här med sjöindententur på rönnowska så fick jag pappaerna först idag och där står att jag kunde tänka tills den 22/7 så jag ska fundara.
Men jag resonerar som så att det hade varit en upplevelse och kanske den enda chanse man får i livet att åka ut på en båt och kanske se lite av världen. Sen känns det som om att den här chansen inte passar in i mitt liv just nu. Men jag kan endå inte bestämma mig helt. för jag vill ,men något i min hjärna säger " kirsten för helvete tror du verkligen du kommer få några kompisar på en ny skola när du är så jävla ful och äcklig. du ska vara glad att du har dem i din klass på kulla bara " vilket är ganska hemskt. att strunta i denna chansen för att mitt självförtroeende sviker. det är ganska så dumt vill jag påstå. men till saken så har jag ALDRIG  kännt mig så duktig,och behövd som jag gör på kulla. för där är jag inte sämst. för en gång skull är det jag som är en av dem i klassen som har bäst betyg.

jag ska iallafall tänka igenom detta en gång till och försöka vänja mig vid tanken :) För jag tror att om jag inte tar vara på denna chanse kommer jag bli besviken på mig själv. jag får helt enkelt tuffa till mig och låtasas att jag har bra självförtroeende och gråta när jag kommer hem i stället.
jobbigtjobbigtjobbigtjobbigtjobbigtjobbigt

jag har inte så mkt att säga förutom att säga till en person som läser bloggen att  sötnos du sa du aldrig skulle bli så desperat som jag när jag precis träffade D och struntade i kompisarna och allt kretsade kring honom. Sötnos, du gör precis om jag nu. :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0