Kl 9

sorry för ett väldigt aggresivt inlägg igår, men fy fan vad arg jag var. usch!  idag är det fint väder och tro ni inte jag ska jobba? jo visst. pengar är det iallafall. :) tänkte jag skulle ringa till ett par ställen och kolla om extrajobb. för att maila lönar sig inte längre. vet dock inte vilka jag ska ringa. men det löser sig. :)

igår blev det snitzel med potatis och beanisesås någon mer än jag som hatar nypotatisen?! blir så jäkla mjöliga när man ska koka dem till middag. suck.

dessutom har jag börjat atälla kl på 9 blir så sent att gå upp vid elva. hela dagen är förstörd. så jag ska börja göra det bästa av situationen . och gå upp 9 alla vardagar hädanefter detta sommarlov. :)

nu har jag inte mer och skriva. så ha de bra idag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Håller med dig om att det är försent för att gå upp vid 11 :) Känns som att man missar en del av dagen :) Jag brukar gå upp 9 när jag inte jobbar. På helgerna brukar jag gå upp vid 9-10

2008-07-10 @ 13:07:26
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack! Jag är helt förvirrad för jag brukar inte ta mått på mig själv :) Då kanske du vet hur man mäter armar & ben? :D Var på benet man ska mäta osv?

2008-07-11 @ 15:24:35
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Linda

okej =) Men om det sticker och sådant i magen borde du kolla upp det. Gör det ont i mitten va magen och neråt på höger sida så kan det vara gallan...

Vet du vad? Åk in till akuten. visst, du får vänta ett par timmar...men det är bättre än delfinen iaf.

Jodå, det gick skitbra där =) Jobbade i stort sett helt själv hela dagen idag, dom tyckte att jag var så duktig så att jag ska jobba för en imorgon. Så jag är självgående direkt =) Känns så jäkla naice.

2008-07-11 @ 15:49:38
URL: http://lindiztankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej =) Men om det sticker och sådant i magen borde du kolla upp det. Gör det ont i mitten va magen och neråt på höger sida så kan det vara gallan...

Vet du vad? Åk in till akuten. visst, du får vänta ett par timmar...men det är bättre än delfinen iaf.

Jodå, det gick skitbra där =) Jobbade i stort sett helt själv hela dagen idag, dom tyckte att jag var så duktig så att jag ska jobba för en imorgon. Så jag är självgående direkt =) Känns så jäkla naice.

2008-07-11 @ 15:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0