tuppjuck!!!

jag blir så jäkla arg. i morse stod jag i kö i 40 minuter till sjöcrona och väl när jag kommer fram säger dem." vi har bara akuttider och detta låter inte akut ta en panodil och går över ring nästa vecka!" jaha,. men tänk om jag är döeende?! men iallafall ringde delfinen och kollade med dem och dom hade fullt. men hon jag pratade med sa att jag skulle ringa ungdomsmottagningen i hbg. orde jag, tanten jag pratade med där sa " du är inte gravid va?" jag bara neeej, sen börja hon babbla om preventivmedel. och om jag hadevelat ha de hade jag ju för FAN skaffat det. gaah men sen sa hon " vi har en tid i agusti?! oc va fan augusti tänk om det är äggstockarna?! jag villju förhelvete med kunna få barn. men denna jävla sjukvården brister. !!!!

läste iallafall en debatt om en 7årig flicka som gick till läkaren för smärtor och feber. läkaren sa ta en panodil och avvakta. denna lilla tjejen gick ner 7kg och det är mkt i den ålderna. sen efter ett antal besök hos läkaren gick dem till ett annat sjukhus och då visade de sig att hon hade canser i tarmarna!!!!! så hon avled tyvärr. om läökarna hade undersökt henne hade hon levt idag! var fan är sqammhället på väg mina damer och herrar?!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan va sjukt det där om 7 åringen! :O Dålig stil av Sjöcrona. Kunde du inte fixa en tid på ungdomssmottagningen istället? Det är ju bättre än inget! Där kan du ju också göra en gynundersökning

2008-07-10 @ 06:19:00
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch, låter inte kul =( Har du ont? Var har du ont i så fall? Har du haft feber? Äter du några p-piller eller sådant? Egentligen borde dom tagit dig på allvar. Cystor och sådant kan uppstå vid/på äggstockarna. Har du fel på tarmarna så är toalettbesöken värre än vanligt. Sådant märker man. Har du gått upp eller ner mkt i vikt på senaste tiden så gör det att mensen försvinner. Äter du för mycket fet mat osv, så gör det att mensen försvinner. Det finns hur mkt olika orsaker som helst. Tråkigt nog är jag inte utbildad läkare innu ;)

2008-07-10 @ 14:28:03
URL: http://lindiztankar.blogg.se/
Postat av: Malin

Sjukvården suger seriöst:S finns inget värre!

ha det bäst:)

2008-07-16 @ 00:38:57
URL: http://maaaaliiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0