Inget att skriva

Torsdag idag då. händer inte så mkt ska till körskolan vid 14.50 och köra i 2 h rusningstrafik i stan, hjälp säger jag bara!
men men det blir nog bra som vanligt. :)

vet nte vad jag ska skriva. så tråkigt att bara skriva om att jobba och köra typ. usch. men kommer inte på ngt annat tyvärr.

igår iallafall var jag i stan med mamma. hittade två par skor. sen på kvällen kollade jag och D livet är en slager. sett den tusen gånger men de fanns inget annat att göra så. innan i morse åt vi fruksot hos D`s föräldrar. läösta tidningen och så. hehe men d`s mamma putsade förnstren. hade jag medbehövt göra här. men men får se när jag pallar. ska iallafall efter körskolan få med mamma till willys i hbg och stor handla. få se om det går hoppas d för då kan jag köra lite med :)måste passa på om jag skla få detta kortet någon gång :) måste beställa tid till teorin med. nå nervös inför den. men det är bara att plugga. hehe.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag går media :)

2008-06-26 @ 18:05:10
URL: http://msmomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0