Tips

Regn och regn. var är denna sommaren som skulle va den varmaste på tusen år? inte här iallafall. SUCK!  Nu är jag eldig tills lördag och då vill man sola och hitta på ngt skojigt. men icke. suck!
hoppas det blir sol snart iallafall. <3

annars händer det inte mkt.

föressten någon mer än jag som  lider av svår beslutsångest oavsätt vad det gäller? jag kan må dåligt för att jag inte vet vad jag ska ha på mig i morron eller vad man ska ha till middag, helt sjukt. och när det gälle stora saker som att flytta ihop och börja ny skola så har jag verkligen ångest på högnivå. ibland önskar jag att jag slapp göra alla dessa jäkla beslut. att någon kunnde göra dem åt mig. :S

 rtt beslut just nu som jag egentligen inte vill skriva om här men som jag ska berätta te mer om så kanske ni kan hjälpa mig. ?  jag har ju som sagt en lägenhet genom soc pga av min lillebro. men iallafall. jag är aldrig där . :/ är alltid hos D. och när han tkr eller frågar om vi inte ska fta ihop istället. har ju trots allt vatt ett par i 2år och 8månader så får jag panik :S tänk om det tar slut. kan ju inte flytta till mamma precis, (ingenstanns att ha mina saker) och pappa som ni vet är sjuk i huvet.  men senar jag ett år kvar i skolan och sen jobb ganska snart efter det. men måste chansa jag vet. men d har ju rätt att jag kan ju lika bra flytta in hos honom men det skrämmer mig. varför vet jag inte för jag tillbringar all min tid här. :S
 vad hade ni gjort? tips någon?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du skriver att du aldrig är i din lägenhet och att du spenderar all din tid hos D, känns det då inte redan som om ni bor tillsammans? Skulle det inte ha varit bättre för dig om du hade alla dina saker hos honom? Ni har snart varit tillsammans i 3 år. Om ni har ett stabilt och bra förhållande så tror jag inte att det tar slut! Tänk inte "tänk om det tar slut", det är ju därför du är så osäker på om du vill eller inte vill flytta in hos honom. Jag tycker att du flyttar in hos D så kan någon annan flytta in i din lägenhet. Men det är helt och hållet ditt beslut! Vilket beslut du än tar så är det rätt beslut för dig!

2008-06-23 @ 20:02:53
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Nicky :D

hejsan svejsan jag gör bloggdesigner så om du har lust att ändra din bloggis kontakta mig det är helt gratis jag gör allt för nöje hoppas du beställer en för det bli så kul :D



kontakt: [email protected]

2008-06-23 @ 20:57:59
URL: http://nicolebambi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pratar du fortf med Tomec?

2008-06-23 @ 21:51:35
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/
Postat av: Evelina

Eller om man har pass ;)

2008-06-25 @ 16:28:41
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0