Många olika åsikter

Tack, alla för era komentarer. måste ju säga att jag har ändrat uppfattning om homosexuella. jag skrev att jag tycker inte att dom borde skaffa barn pga av att barnet ifråga kan bli mobbat. men efter en hel del smarta kommentarer så tycker jag att det är helt okey för honosexuella att skaffa barn. pga av att som någon skrev att när mobbarna väl väjer sitt "offer" spelar det ingen roll om barnet har 2 mammor eller pappor.

och som sagt invandrare får gärna vara i sverige så länge dom sköter sig . sen finns de ju faktiskt dom svenskarna som inte kan sköta sig eller. och vad ska man göra med dom? jag tycker att om någon och det spelar ingen roll vem det är har mördat någon/ tagit någons liv borde denna med bli dödad. jag tror faktiskt att vi borde införa döds straffet igen- så kanske människorna fattar att det är fel.
men sen fattar jag inte varför man är så patetisk och inte begriper att man inte SKA döda,själa,slåss. mm.
för mig är de  så själv klart. varför är det inte de för alla människor?

det här med dricka på ett moget sätt menar jag dricka med måtta. det finns ju dom  enligt mig storioter som inte ens tycker om de utan bara dricker fö att bli fulla. och då tkr  jag inte man är mogen , utan då tkr jag man kan stanna hemma och sova. i stället.

Nästa ämnen har jag inte funderat på ni kanske kan hjälpa mig?  jag tänkte på mobbning eller kanske något annat, hjääälp? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller helt med. Kan inte fatta vad som försigår i rasister och dessa människor som slåss, mobbar, själ och dödar, i deras huvud. Det är ju något fel i alla fall. Det är ju oftast dom som behöver hjälp...

2008-03-09 @ 20:13:45
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

japps, klart att det är.

2008-03-09 @ 21:28:10
URL: http://jecica.blogg.se
Postat av: Anonym

det är självklart att man inte ska döda, men man ska de som har dödat, är det så du menar? det låter som att du verkligen har på det klara med vad du tycker

2008-03-10 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0