Otrohet.

andledningen till att jag tar upp detta ämnet är att jag drömde  om det i natt.


vad tycker ni om människor som är otrogna?  jag tycker att är man otrogen så är man de för att man inte längre tycker om personen man är tillsammans med. så då borde man göra slut.

men vart drar man då gränsen vid otrohet?  jag tycker att  kysser man någon annan så är man så osäker på förhållandeyt att man bode göra slut med sin parnter.

Någon här i bloggen som varit otrogen? hade varit kul och höra varför ni var de? och vad som hände mer dig och din parner sen :P

Kommentarer
Postat av: blondstar

barnflicka och på ett äldreboende :)

2008-03-15 @ 12:13:28
URL: http://blondstar.blogg.se
Postat av: Nora

Otrohet börjar tidigare än när första kyssen inträffar. Jag tycker de är när känslorna går till nån annnan. Hatar otrohet, har aldrig varit det själv, men haft killar som varit de mot mig.
Sen kan jag tycka att ibland finns de förklaringar och man kan lösa problemet tillsammans, ibland blir de till å dumpa direkt. Det är mkt som spelar in tycker jag.
Ha de fint!

2008-03-15 @ 12:19:53
URL: http://noraeriksson.blogg.se
Postat av: Linda

Grattis själv :)
gillar din blogg=)

2008-03-15 @ 12:50:23
URL: http://sommarn2008.blogg.se
Postat av: linda

Då måste jag gratta i förskott!
Och hoppas du får en alldeles underbar födelsedag i morgon!
Och så reser du iväg sen...skönt!
Lite sol och värme är aldrig fel!

Tack för ditt beröm, det värmer!

2008-03-15 @ 13:55:46
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag har både varit otrogen och blivit bedagen!
När jag själv hade varit det mådde jag väldigt dåligt när jag insåg hur illa jag hade gjort honom. Men inte föräns jag själv blev bedragen förstod jag hur ont det gjorde!Det fanns inte mycket känlor kavr mellan oss men själva sveket gjorde grymt ont. Så jag kommer aldrig skada någon på det sättet igen!

2008-03-15 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0