skrikiga människor.

FÖr det första. varför skriker vissa människor åt allt och hela tiden? är det för att dom själva? eller söker dom uppmärksamhet?  det finns nämligen en tjej i min klass som skriker och gapar. och ibland vill man bara smälla till henne. "håll käften kvinna"   varför kan hon inte bara skruva ner volymen ett par tusen varv?  man hör henne på säket 200m avstånd. får så migrän. 

och nu när jag endå håller på........så....

den här tjejen va, hon tror  hon kan allt. ( vi går hotell och resturang och är mkt i kök tillsammans)  hon började i vår klass ganska sent och så missade hon grunderna.  och nu när man påpekar något som hon gör fel så säger hon  elelr skriker " NEEEEJ, JAG VET"  och om hon då vet varför gorde hon fel då?? gaaah,,, störigt.
annars så är hon allmänt seg och gör ingenting. man måste berätta fäör henne vad hon ska göra men sen gör hon ändå inte de.

usch nej man kan verkligen inte gåhop med alla människor,

Kommentarer
Postat av: anna

vad bra :) hur känns det att vara 18 då? heeeelt annorlunda eller hur? ;-) jag fyller den 22 april.

Och ang det du skrev, det är helt sant man går verkligen ihop med alla människor, lite trist då man kan störa sig sjukt mkt på vissa man inte passar ihop med men som man ändå tvingas se varje dag. Men det gäller att stå ut.

2008-03-17 @ 19:05:23
URL: http://hazeleyes.blogg.se
Postat av: linda

Har hört att man ska gå 10000 steg per dag för att vara hälsosam.
Men vi ökar efterhand, så vi är väl snart där!

2008-03-17 @ 20:54:37
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: anna

Vad skönt att "ansvara för sig själv" liksom, t.ex. med lappar från skolan. De gäller ju ändå en själv så då ska man kunna skriva under själv.

Det första jag ska göra när jag fyller år, hm. Min första tanke är krogen. Man har ju hört värsta historierna haha. Nej men det ska jag klura på. Vad var det första du gjorde?

2008-03-17 @ 21:07:46
URL: http://hazeleyes.blogg.se
Postat av: emmely

Jag är nog en sån många skulle klassa som skrikig. Det är liksom inte att jag vill ha uppmärksamhet utan att jag gör det naturligt och märker inte själv att jag prata högt.
Händer ganska ofta att mina vänner säger åt mig att sänka volymen .. och då har jag inte en aning om att jag pratar högt !
Men jag försöker tänka på att prata normalt , även om det är jätte svårt !

2008-03-17 @ 21:10:09
URL: http://graje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0