vilken resa. 19-26mars 2007

oförglömlig. har egentligen mkt att berätta så jag ska försöka ta de kortfattat.

första dagen hände en väldigt roligt grej när vi skulle ut och äta på en  resturang som hette skansen.mamma började bestä'lla mat på engelska. men då säger servitören stöddigt. prata svenska,. mamma bara okey jaha, så hon fortsätter. sen  när han kommer in  med drickan fick dom fel vin och skitiga vinglas coh jag fick vatten utan kolsyra :P så han fick byta, ag beställde winersnitzel som är kalvkött här i sverige med  beanbiasesås. när maten kommer in kommer han med en vanlig snitzel man kan köpa färdigstrekt på ica eller citygross. vilken besvikelse. sen fick jag pulverbeanaisesås. hehe, så frågar jag denna servitören på svenska vad det var för sås? . då sprang  han i väg och hämtade dessertmenyn,?! hm... som vi skrattade. :P

vi åt frukostbuffe på morgonen och resturang på kvällen, solade opch badade och hade en temperatur mellan 20-30 grader. underbart, dock blåste det en del . vilket var tur annars hade de varit för varmt :P
annars shoppade vi en hel del.
jag köpte  armband, en väska som var victoria beckhamns märke. fast jag tror den e fake. men men jag älskar den iallafall :P hehe.  hanlade aloverahandkräm och britneysperas perfym :)

en annan rolig händelse var på resturng windsor garden. hehe.  andra gången vi åt där  var servitören helt snurrig :P haha, för han gav fel vin och mig fel mat. :P tror han var ganska full xD men roligt hade vi iallafall. sen när vi var där tisdags så var han inte där. mamma trodde han fick sparken xD

sen fanns där en hel dl galna spanjorer. haha. under tiden på grand canaria så flörtade dom väldigt mkt.  tror de är för att jag e ljus. :P  dom sa iallafall  snygg dotter, att jag var nice, och fick även en dejt :P haha.  sen var de en spanjor som gratulerarde mamma för att ha en sån fin dotter xD haha.

på  måndagen var vi på utflykt uppe i bergen :P detregnade och var kallt. säkert bara 8 grader. vi stannade på olika ställen, bland annat på ett bananplantage och på ett cafe för att kolla utsikten, ska lägga in bilder så fort jag kan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohlala xD

2008-03-27 @ 23:49:44
URL: http://magicmushrooms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0