efter gymnasiet

efter studenten vill jag börja plugga till undersköterska. Dels för jag vill
arbeta med människor och dels för att jag är trött på resturanggrejet redan.
sen är det alltid bra med fler utbildningar.
hade velat plugga till socionom men jag vill inte ta studielån.
och har inte hittat det på distans ännu.
får se hur det blir med jobb först.
ska ner till arbetsförmedlingen och skriva in mig. ringde till dem
och frågade hur man ska gå till väga och innan mars så
är dt bara om man är inskriven då alla sommarjobb kommer in och
har man tur kanske man får jobba vidare.
dock brukar jag aldrig ha tur .

Kommentarer
Postat av: Evelina

Då ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen direkt när jag kommer hem från Kuba! Det är väl bättre att du får studielån och en bra utbildning? Varför vill du plugga distans? :) Jag ska plugga till socionom :D

2008-11-12 @ 18:51:16
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0