gahh skriva av sig!

måste skriva lite till.
mår inte bra.
känner mig osäker.
hur känner du?
vet inte vad som är bäst.
ge mig lycka.


Mitt hjärta och jag har bråkat idag. egentligen inget ni har med att göra
men jag behöver skriva av mig.
vet inte vad vi bråkade om. eller jo
vi bårkade om att du tyckte jag tog för lång tid på mig när vi skulle handla.
bara det, jag trodde inte du skulle följa med.
förlåt mig.

Danny, jag älskar dig
vi behöver mer kärlek!

jag behöver åka bort och å andas n vecka.
funderar på att bara skita i allt och ta närmaste tåg till kalmar eller till ängel.
vet inte.
vill vara ensam.

mamma, jag gråter för att du inte finns för mig. hur svårt kan det vara att fatta , jag älskar dig!
jag ringer,och frågar " kan du inte komma på kaffe" kom och häsla på på praktiken"
men hon säger, jag har inte tid. måste göra det. måste göra det.
men jag lovar att skärpa mig. fan fan fan. mamma!
kan inte leva utan dig.
det är nu jag behöver dig.
men istället finns ingen för mig
behöver en famn att gråta ut i när jag inte mår bra.
jag behöver dig mer än någonsin.
fan fan fan.


vet inte som det är hösten som gör mig deppig. men allt känns så fruktansvärt jobbigt nu.
jag behöver någon!
ge mig lite ork att leva snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0