feelings.

maten står på spisen, idag blir de stekt fläsk med löga sås( lök sås)  gott. tänkte förberede maten för att senare ska jag baka tror jag, men jag älskar när fläsket är lätt tuggat och såsen faktiskt smakar lök. haha. potatisen ska jag först sätta på vid 17 när baby kommer hem. 
i morron är planerna att antigen plugga körkorts teori eller åka till dk och träffa mine fader. ska fjäska lite. ska se om han kan betala lite prudokter där.  måste som sagt fixa projektarbetet på lovet och sen ska jag ringa kalmar och se om jag kan komma ett par dagar. är dock inte pepp på det men jag behöver mitt älskade kalmar. få lite lung. men men få se hur det utvecklar sig. sen ska jag banne mig få mamma att övnings köra med mig om jag inte åker till kalmar. måste måste måste inte långt kvar nu. peppar peppar.
antar att det blir gagaret med baby i vinter och så vill jag ju fixa med min pärla. ska prata med baby om de senare.  well well hänga tvätten ska göras till underbar musik på rixfm :D
det disskuterar vem som ska leda melodifestivalen. är tydligen carola som ska göra de. men jag hade velat se någon komiker. björn gustavsoon kanske. eller kanske gert fyllking.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag ska läsa barnoch ungdomsvetenskap! Men man behöver ju inte göra högskoleprovet för det ! Det är ju bara bra att göra det för då ökar det ju chanserna att komma in.

2008-10-23 @ 18:19:52
URL: http://ceciliaagode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0