fredde och Lotta

Jag vill göra något idag. det är endå tisdag. funderar på att åka in till stan och handla en ny bok. men det är så tråkigt att åka buss. får se hur jag gör.
igår åt vi resterna va kålpuddigen och sen gjorde jag ve mig och så gick vi till fredde och lotta. därlotta lagade mat för fulla muggar. hasselbackspotatis med vitök och kycklig. hehe. får testa de med vitlök på hasselbackspotatisarna någon gång.  mrn vi satt iallafall i käöket och kollade på freddes bilbygg modell eller v tusan de heter xD haha. jag hade med velat köpa någon roligt. men jag måste spara spara och åter spara. fattar inte . har gjort av med 10.000 sen i sommaras.dock är de till körlektioner och mat.
ska plugga lite mer teori idag med. började igår och ska fortsätta idag så något fastnar. (jag är ju ganska trögg när det gäller plugg) xD haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh, man kan sova på bussen ;)

2008-10-28 @ 11:53:45
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0