Helgen!

i fredags efter skolan åkte jag,lolloo,gustav,jonathan,richard och jonathans kusin till danmark. dom skulle handla lite. :)
så vi tog bussen till hbg och sen åkte vi de nya sundsbussarna. jag gillar dom gamla bättre. dom var typ mer mysiga. men men väl i dk sprang vi runder och efter dom inhandlat allt satte vi oss på  en beänk och snackade lite. jag och lolloo gjorde annat xD haha. På båten tillbaka blev jagså fruktansvärt toanödig så medans jag kissade sattjag och lolloo och pratade genom toabåsen xD haha. hoppas ingen hörde :P Sen bestömmde vi att vi skulle grilla hos lolloo. så jag lolloo och richard gick till city gross. väl där handlade vi snabbhambugrae och sånt. :P sen gick vi hem till lolloo. vi startade grillen sen käkade vi :D mums hungrig jag var. men iallafall sen så kollade vi slutat av talang och spelade poker. jag och richii vann ;) haha.

sen cyklade jag hem till baby. och han var trött så vi gick och la oss men precis örär jag klätt av mig så ringde thommie och då åkte vi till stan. och där var skit många poliser, undra varför?:S sen åkte vi hem iallafall.

på lördagen var de marknad så baby väckte mig vid halv elva och skulle städa. sen gick vi en sväng med thommie , jag handla ingen men åt upp dannys munkar xD haha. sen fixk danny för sig att åka till väla så jag hängde med.  sen hem och jag somande i soffan men sen fick jag göra vid mig för vi skulle till linus, vi kollad mest tv. men vi kände att vi ville hem så jag thommie danny kollade broke backmouintin,. sen var dte hopp i säng.

idag har jag jobbat. provjobbat. jobbigt med så mkt glass :P hehe,. men de gick hel okey. det är många som provjobbat så inte säkert jag får de, men han skulle ringa i veckan.

annars så har jag nyss pluggat färdigt till provet i morron =) kommer gå bra:P ska strax mysa med baby sen kallat the bed. narka kudde ;)

vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0